miercuri, 24 ianuarie 2018

7 days in Sharm el Sheikh- part II

Hello,
Dupa o zi plina de activitati, relaxare si tihna la piscina hotelului. Am stat cateva ore la soare, apoi ne-am hotarat sa vizitam centrul statiunii.

Sharm el Sheikh este o statiune cocheta inundata de aerul specific Orientului. Am explorat putin imprejurimile. Din pacate am zarit putini turisti, tocmai datorita problemelor politice ale zonei. Ne-am deplasat spre centru pe jos. Multe magazine care atrageau privirea prin marfa care era prezentata inca de la intrare. Mi-am cumparat cateva soiuri de ceaiuri, sunt fan :) si doua uleiuri parfumate de floare de lotus si iasomie. Sunt super!
Uite cateva imagini cu perla Marii Rosii, Sharm el Sheikh.

Moscheea din centrul statiunii.









Ziua urmatoare ne-am deplasat spre parcul national Ras Muhamed. Este situat in partea sudica a Muntelui Sinai si reprezinta una dintre cele mai faimoase zone pentru scufundari din Marea Rosie, are 800m adancime si este o adevarata gradina de corali.





 Aici am experimentat pentru prima data snorkeling-ul cu ajutorul unui instructor. Este fascinant sa vezi bogatia subacvatica.




Seara a fost chill la Farsha.


To be continued....

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu