luni, 22 ianuarie 2018

7 days in Sharm el Sheikh- part I

Hello,

La multi ani tuturor!
Voi incepe seria postarilor din acest an cu impresiile din ultima vacanta, care a fost la inceputul lunii decembrie, anul trecut, in Egipt, Sharm el Sheikh. M-am hotarat cam greu cand am ales aceasta destinatie,
dar era optiunea cea mai buna de a petrece minivacanta de 1 Decembrie. Am zburat din Bucuresti in Eilat, Israel, de unde cu un microbuz am ajuns in Sharm.
Vremea a fost foarte prietenoasa si insorita, ziua pana la 25-26 grade, iar noaptea cam 19 grade. Principala atractie in Egipt sunt sporturile nautice: snorkeling, diving, parasailing, tocmai datorita bogatiei subacvatice.
Prima excursie pentru care am optat a fost: Extrem day. Dupa denumire poate iti dai seama cam despre ce e vorba: ne-am plimbat cu buggy car, cu atv-urile prin desert, bineinteles ca nu a lipsit nici plimbatul cu camila, apoi din desert ne-am deplasat spre mare, unde ne-am bucurat de o tura de cam 10 minute de parasailing, urmat de un ride cu banana pe Marea Rosie, care a fost unul cu plin de adrenalina. Ziua s-a incheiat cu o masa copioasa de unde nu a lipsit pasta de susan(tahina) si pestele. In general mancare a fost foarte gustoasa si ieftina, dar si salariile sunt foarte mici, de exemplu, salariul mediu net este cam 133 EUR. Dar te las cu fotografiile care spun mai mult decat cuvintele ;).

Buggy car





Cu camila


 Aceasta fetita am intalnit-o la un popas in desert.
Parasailing






Ziua s-a terminat cu dans si voie buna in jurul focului.

Stay close, the adventure will continue......

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu